School

De Prins Bernhardschool is een open protestants-christelijke basisschool. Onze school is sinds 2005 een gecertificeerde Daltonschool. Onze visie op het onderwijs en alle overige informatie kunt u lezen in de schoolgids.

Waar in Velp ligt de school ? De school is gelegen in Velp-Zuid, vlakbij landgoed Biljoen. Ze is ontstaan in 1966, toen de nieuwe wijk in opbouw was. Inmiddels heeft de school zich ontwikkeld tot een regioschool voor heel Velp/Rozendaal en de wijken Presikhaaf en Elsweiden in Arnhem. De school is voor ouders goed te bereiken vanuit alle omliggende wijken.

Samen met Dol~fijn vormen we het Kindereiland. Kindereiland wordt gezien als een vorm van een brede school, omdat er allerlei voorzieningen voor kinderen van 0 – 12 jaar zijn.